IT support

Je kent het vast: er ligt een lange to do lijst naast je die echt vandaag af moet, of je hebt een project waarvoor je de stukken onder flinke tijdsdruk moet afronden en dan gebeurt het: de boel loopt vast. En als dat bij jou gebeurt, loopt het werk van je collega’s vaak ook vast. Als het zover is, wil je snel weer op de rit, maar als je heel eerlijk bent, voorkom je dan niet veel liever dat het gebeurt?

Goede IT support zorgt daarvoor. Dat maakt het voor ons ook direct leuk om eens goed uit te leggen wat wij nu verstaan onder goede support. Want betalen voor iets dat je niet ziet, dat is best lastig toch?

IT support: complexiteit managen

De ontwikkelingen in IT gaan razendsnel. En om het voor eindgebruikers steeds gemakkelijker te maken, worden de bouwstenen steeds complexer. En dat is prima, want het gaat er immers om dat IT zorgt voor een efficiënte en succesvolle bedrijfsvoering. Maar dat betekent wel dat de ”achterkant” goed en met deskundigheid in de gaten gehouden moet worden. Maar ook dat updates moeten worden doorgevoerd, blokkades tijdig gezien en uiteraard dat de infra vrij blijft van obstakels.

Wachten tot het mis gaat?

Dat laten we graag aan jou. Er zijn organisaties voor wie dat prima werkt. En mocht het een keer misgaan, dan zijn wij er natuurlijk graag voor je met onze helpdesk. Maar wil je nu weten wat voor jou beter is? Wij doen graag een scan voor je en geven je een eerlijk advies waar jij mee verder kunt.

Samenwerken met de IT afdeling?

Dat doen we voor meerdere klanten waardoor we inmiddels ook een waardevolle collega voor de IT beheerder zijn.  Uiteraard werken wij ook voor organisaties als “eigen” IT team.

Wij kijken graag samen naar de mogelijkheden

  • IT infrastructuur
  • Doorvoeren van updates
  • Barricades wegnemen